MMA Türkiye, modern pazarlama sektörünü Smarties Next Meetup Etkinliği’nde bir araya getirdi
MMA Türkiye, çağdaş pazarlama departmanının kurum ve ajanslarında önce SMARTIES NEXT! Onları MEETUP etkinliğinde ve ardından “SMARTIES Yaza Merhaba Partisi”nde bir araya getirdi.
MMA Türkiye, kuruluşundan bu yana iş dünyasını ve günlük yaşamı dönüştürmesi beklenen çağdaş pazarlamanın tüm yönlerini ve gelişmelerini yakından takip etmektedir. TOPLANTI etkinliğinde; 2023 Podfresh Türkiye Podcast Dinleyici Alışkanlıkları Raporun Sunumu, Veriye Dayalı Pazarlama, Yapay Zeka Üzerine Genel Gelişmeler ve Başarılı Bir Etkinlik Nasıl Oluşturulur panelinin ardından DataMoire, “SMARTIES Yaza Merhaba Partisi”nde MMA Yönetim Kurulu üyelerinden biri oldu. Podfresh ve Karnaval sponsorluğunda Workinton Maçka’nın terasında düzenlendi. Google, Unilever, Turkcell, Akbank, Yapı Kredi Bankası, PepsiCo, Allianz, Wavemaker, Group DP, Reklamania, Hopi, OMD, Digital Turbine, Garanti BBVA, Ingage, Reckittt, Neohub, ironSource, Wellcrea, Stay Influence, Appnext ve Mall IQ Departmanlarının önde gelen şirketlerinin ve ajanslarının temsilcileri,
Sektörü bir araya getirmenin bölümün gelişimine katkı sağladığını kaydeden MMA Türkiye Yürütme Kurulu Lideri Didem Namver, “Pazarlama dünyası çok hızlı gelişiyor. Heyecanımızı, öğrendiklerimizi paylaşmak ve birlikte hareket ederek pazarlamanın geleceğini şekillendirmek, gelişmelere daha hızlı uyum sağlamamızı, hatta yol göstermemizi sağlayacaktır. MMA Turkey olarak sektöre yön veren faaliyetlerimiz 10 yılı aşkın süredir devam etmektedir. “Pazarlamanın geleceğini tasarlamak” misyonuyla markaları, ajansları, pazarlama teknolojisi sağlayıcılarını ve yayıncıları bir araya getiriyoruz. Bugün pazarlamanın en yenilikçi ve heyecan verici konularının ele alındığı bir dizi oturum dinledik ve pazarlama branşını aynı güçle buluşturarak günü sonlandırıyoruz. MMA Turkey olarak hem toplantımıza hem de partimize departmanın yoğun ilgi göstermesinden büyük memnuniyet duyduk” dedi. söz konusu.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı